July 11, 2014

Personal update / juli 2014

Dit is de eerste personal update die ik ga schrijven. Er is niet heel veel te vertellen omdat ik vooral veel werk en geniet van m'n vrije tijd. Geen dramatische problemen of ruzie's en dat soort dingen. Gewoon lekker rustig! Maar toch wilde ik wel even een blogpost voor jullie schrijven.
Teneerste ik ga over anderhalve week op vakantie. Heel lekker. Ik ga naar Spanje 2 weken en daarna nog 2 weken naar Frankrijk. Dus wanneer ik weer terug kom mag ik meteen naar school (laten we daar even niet aan denken).



 Ik ga dus naar Spanje, lekker aan het strand. Er is daar veel te doen. Ik kan namelijk overdag aan het stand liggen en 's avonds is er een discotheek waar ik naartoe kan gaan. Mijn doelen zijn vooral bruin worden en genieten van de zomer. Ik ben ook van plan om mijn yoga mat mee te nemen, zodat ik op de vroege ochtend (als ik niet heb gefeest..) yoga kan doen aan het strand. Hopelijk ziet niemand mij want ik ben er namelijk niet echt een ster in. Het ligt ook 1,5 uur van Barcelona af, oke niet echt ideaal maar er is een mogelijkheid dat we er heen kunnen gaan.
Omdat ik al bijna weg ga en ik pas terug kom wanneer de school een dag later begint, moet ik dus al schoolspullen kopen. En eerst vond ik dat echt vreselijk omdat sommige nog niet eens vakantie hebben en ik moet het alweer kopen, maar nu vind ik het best leuk. Ik moet nog een aantal notitieboeken kopen (volgens mij nog een stuk of 4) want ik gebruik voor elk vak een nieuwe. Ik vind dat een stuk fijner werken dan losse schriftjes die ik kwijt raak of uitelkaar vallen. Jullie hebben ookal mijn nieuwe agenda kunnen zien. Op dit moment vind ik het leuk al die nieuwe schoolspullen, maar zodra ik echt naar school moet en ze daadwerkelijk moet gebruiken is het een stuk minder leuk.

Maar eigenlijk gaat het goed met mij, mijn leven is op dit moment ook lekker rustig. Niks te klagen dus!

Hoe gaat het met jou? 

Liefs,
Feline.

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!