July 2, 2014

Michael Kors Selma Large

Zoals je misschien al wist heb ik een Michael Kors tas gekocht in Parijs. Als kadootje voor mezelf, omdat de examens voorbij waren en omdat ik waarschijnlijk naar havo ging (het is trouwens gelukt, ik ga volgend jaar 4 havo doen!). Ook omdat ik al heel lang verliefd op deze tas was en nu vond ik het maar eens tijd om hem te gaan kopen.




 Het is de zwarte Michael Kors Selma Large geworden, ik was nog een beetje aan het twijfelen of ik de donkerblauwe (navy) zou nemen. Maar uiteindelijk heb ik voor zwart gekozen omdat zwart overal bij past.



Ik ben er nog steeds heel erg blij mee, en man wat word je goed geholpen bij de Michael Kors winkel. Ik was in de winkel in Parijs en elke keer dat ik een tas wilde proberen haalde ze alles eruit (papier) en als je afrekent word je ook de winkel uitbegeleid, ze geven de tas dus niet zo over de toonbank.

En ik weet het, het is enorm veel geld voor een tas. Dit is ook geen post van kijk mij is met m'n tas. Ik ben er namelijk heel blij mee en dat wilde ik je laten zien.

Liefs,

Feline

Wat is jouw droomtas? 

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!