July 1, 2014

Flower power - 01 07 2014

Hi! Ik heb vandaag wat foto's gemaakt, en geprobeerd een beetje de zomergloed erop te krijgen. Ik heb trouwens ook foto's van mijn tas gemaakt dus die kan je ook snel verwachten op mijn blog!
Ik heb vooral foto's gemaakt van bloemen omdat ik nog niet echt wist hoe de camera werkte, ik hoop dat het volgende keer wat beter lukt!






Ik vind het vooral moeilijk dat scherp stellen. Want het liefst wil ik dat een deel scherp en een ander deel onscherp is. Een beetje zoals de foto hierboven.






Dit was een van de eerste foto's die ik had gemaakt. Als proefje, ik heb trouwens een nieuwe telefoon. Iphone 5s (zie je hierboven) alleen hij werkt pas over een maand omdat mijn nieuwe simkaar over een maand pas werkt en mijn oude simkaart past er niet in, helaas!

Geen enkele foto is bewerkt, ik vind de natuur mooi genoeg om puur "natuur" te laten. 

Liefs,

Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!